Kyssinge golfklubb

Jag har varit ledig torsdag och fredag denna vecka. Så skönt att vara ledig mitt i veckan.

Igår var jag iväg till Kyssinge för att spela golftävling. Jag har precis börjat men man behövde vara 4a i ett lag så jag ställde upp. Jag är inte alls duktig men det gick helt ok för mig.

Det var en lång dag igår så när jag kom hem igår la jag mig direkt. Vaknade upp pigg och glad vid 7, jag hade sovit 10 timmar så det var lagomt att kliva upp. Idag är det Täby Open, säsongens första tävling (badminton givetvis), jag spelar först vid 15 men ska dit och kolla om en stund. Syster kommer ner också så det blir nog en bra dag ❤



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0