det här med att blogga

Jag varken hinner eller orkar blogga längre. Om alla närstående bara kunde skaffa instragram och twitter så får ni en lagom dos uppdatering ändå.
 
Hur som, i veckan har jag jobbat från måndag tills torsdag. Kvällarna har bestått av träningspass, badminton, gym och löpning.
 
Igår var jag ledig och tog en vända till stan för att leta vinterjacka OCH jag hittade en. En som nästan ser exakt likadan ut som min förra. Den som blev uppklippt i ambulansen i vintras. Den är svart den här gången och lite andra detaljer på rygg och armar men annars så. Jag är så nöjd att jag hittat en liknande eftersom jag letade ihjäl mig förra vinter efter den förra, den var ju nästan ny när de klippte den. Det var en förtidig födelsedagspresent från mamma så tack mamma ♥
 
Sen var jag och Mixo på reservupprop på företagsekonomi kursen, men jag kom inte in. Tråkigt men nu blir det att plugga matematik för mig. På kvällen var jag iväg till stan och bowlade med Mixo, Camilla, Nicke och Christian. Jag förlorade inte i alla fall, haha.
 
Nu idag ska jag förbereda mig för Axwells - Where's the party! Så taggad!
 
Ha en bra lördag!
 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0