Ms. Trött

De senaste dagarna har jag varit i skolan på föreläsningar sen åkt hem och försökt plugga men det har gått dåligt. Jag har varit sliten både idag och igår, haft både ont i kroppen och varit trött. Jag måste börja komma i säng tidigare, sover ungefär 5-6 timmar per natt och det går inte när man ska orka plugga och träna.
 
Utöver skolan har jag tränat som vanligt, två badmintonpass och ett löppass har jag hunnit med igår och idag. Ska hoppa i säng så fort jag skrivit klart det här för imorgon måste jag plugga, sen ska jag jobba några timmar (förhoppningsvis fler) och sen försöka träna. 
 
Måste tillägga att jag är lite avundsjuk på alla som är (ska/varit) och ser JB, hade ju varit kul när han för en gångs skull är i Sverige (Ja, jag kanske är ett litet bieber fan).
 
trött
 
 
 

säg vad du vill
Postat av: alex

riktigt fin

Svar: tack söta du!
amanda

2013-05-01 @ 20:28:40

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0