Löve my haircolor

Jag älskar min nya hårfärg även om den inte blev som jag tänkt, har beställt ny färg så jag ska färga en till gång. Denna gång ska de fastna bättre på det bruna, borde det inte göra det?!
 
Dagarna som gått har jag spenderat i skolan och i hallen, har inte varit överdrivet många träningspass denna vecka men dom har varit bra. Kvalité är viktigare än kvantitet, så träningsvärken som jag har är inte nådig. Jag har både gymmat och löpt denna vecka därför det tar lite extra (ovan). 
 
Ska gå och lägga mig nu, imorgon ska jag upp tidigt för att åka till Borlänge. Ska med divsion 1 laget och vara domare, jag har varit hemma två helger i rad så jag åker bara upp över dagen. Godnatt ♥
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0