En trevlig påsk

Efter påskmiddagen hade jag planerat en lugn kväll men istället hörde Mikaela av sig så åkte hem till henne och gick ut med henne och hennes vänner. Vi har inte setts på ett tag så det var en rolig kväll. 
 
Söndagen åkte jag, pappa och Elsa ut till farfar och hälsade på. Alltid lika trevligt men man äter alltid lite för mycket, bjuds på mycket mat och fika. På kvällen åkte jag upp mot mamma och Håkan där vi hade påskmiddag och myste. 
 
På måndagen satt vi i solen en stund, åkte till Lager 157 och kupolen och sen åkte jag förbi Sanna och Pelle för att säga hej. Sen hem och käka middag innan jag skulle åka mot tåget och Stockholm! 
 
Hela dagen igår kände jag mig något illamående men tänkte mest på att det måste varit allt godis jag käkat, men inatt har jag spytt och mått förjävligt. Jag tror ändå det är något jag har ätit och inte magsjuka. Jag hade skola idag så hade tänkt tvinga dit mig imorse för jag hade verkligen behövt gå, men det gick inte. Har istället legat hemma och sovit hela dagen, nu har jag äntligen fått i mig lite blåbärssoppa och cola. 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0