vit eller lila?

mitt nya LILA iphoneskal
 
idag fick jag först höra av karolina att bilden visar att skalet är vitt. jag tog upp bilden på mobilen för att bevisa att den visst var LILA (som den är). karolina säger fortfarande att bilden visar att skalet är vitt. vi frågar kanske 5 personer som håller med mig att bilden visar ett lila skal. nu ikväll säger mamma även till mig att bilden visar ett vitt iphone skal.
 
hur fan kan visa se ett vitt skal? vi kollar på samma bild på samma dator men för en del är den vit? lustigt. någon som har en vettig förklaring. vad ser ni för färg?

säg vad du vill
Postat av: Karolina

Hahaha, visste att jag inte var knäpp!!

2012-09-12 @ 13:11:40
Postat av: Ulrika

Det är VÄLDIGT LILA!

Svar: för mig med!
amanda

2012-09-12 @ 19:47:24
Postat av: Mamma

Jag tycker den ser vit ut om man inte vet annat, trodde bilden var tagen i mörkt sken bara. Jag var helt säker på att den var vit tills jag såg den med på din andra bild när du skulle åka o träffa Jenny =)

Svar: Ja det är konstigt, för mig är den ju klart lila! :) Något med ljuset på bilden som gör att folk ser olika tror jag.
amanda

2012-09-13 @ 13:01:17

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0