Seriespel i Spånga

Dagen har spenderats i spångahallen. Första matchen var mot Hörnösand/Bergsåker där vi vann alla matcher, 8-0. På eftermiddagen mötte vi mina gamla klubbkamrater där vi också vann med 8-0. En bra start för Täbys andra lag!
 
Trött när jag kom hem så blev en skön hemma kväll framför datorn och tvn. Eftersom jag, Karolina och Mixo har ett avtal om inga onyttigheter innan Miami så fick cola zero och ett glas vitt göra min kväll (vi tillåter cola light om man måste ha något, idag var jag sugen sooo). 1,5 vecka utan så bara 8,5 to go! För mig som är största godisråttan blir det en utmaning, men det ska vi klara!
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0