Borlänge SGP 2012

Har varit två heldagar i Borlänge Badmintonhall. I dubbel förlorade vi kvartsfinalen en tresetare jag och syster, vi borde tagit den men vi gav bort första sett... tråkigt men bara att ta nya tag. Tycker vi spelade helt okej ändå. I singel gick det däremot vägen, vann kvartsfinalen och var i min första semifinal i singel i en SGP tävling. Idag var det semifinal dags och där lyckades jag vinna en jämn tresetare mot klubbkamraten Snjoloug! Finalen blev dock för tuff, dåligaste matchen genom tuneringen men får vara glad över 2:a platsen!

Ikväll har vi varit ute och käkat hela familjen Andrén! Hur gott som helst så tack för det!

Nu är det sängen eftersom jag börjar jobba 7 imorgon på ICA lagret. Ha en bra morgondag!


säg vad du vill
Postat av: ;-)

Grattis till 2:a platsen :-D

Svar: Taaaaack!! :D
amanda

2012-10-23 @ 20:07:53

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0