9 oktober 2012

igår på jobbet började jag känna av halsen och det resulterade i att det var värst i natt så sovit riktigt dåligt inatt. men bestämde mig ändå för att gå upp och träna, kanske inte världens bästa beslut men de som känner mig vet hur jag är. har proppat i mig massa c-vitamin, halstabletter och te nu, jag ska inte bli sjuk eller jag ska bli frisk! jag åker till dublin imorgon och ska spela där på fredag, jag måste vara pigg tills dess!
 
efter träningen hade jag tänkt ta en powernap men jobbet ringde och behövde mig tidigare, så gjorde mig snabbt klar och åkte till lidingö och jobbade. lyckades ta mig hem på 40 MINUTER från lidningö idag, det är fan bra gjort! allt matchade perfekt så det var jätte skönt!
 
nu håller jag på med tvätten och packar lite smått.
 
juste min älskade iphone 5 har anlänt på posten men jag har inte fått avin ännu (!!!!) och kan inte hämta ut den, så den får alltså ligga kvar där och vänta på mig tills söndag! ♥
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0