23 oktober 2012

Har mycket att göra i veckan så måste planera och vara effektiv, därför lämnar jag det oviktiga åt sidan (datan alltså). Dagen började med två timmars träning, något seg i benen så var ingen höjdar träning direkt. Sen har jag handlat mat, duschat, städat toaletten, plockat ur bagen från helgen, lagat mat och sedan var det dags att åka mot Lidingö för jobb i tre timmar.
 
 Nu har jag varit hemma ett tag och har hunnit med att laga middag, satt in papper i pärmar, rensat skit i bokhyllan, kollat kläder till miami (måste packa smart då jag måste ha mycket ledig plats i resväskan) och nu ska jag sova. Ska upp tjugo i sex imorgon bitti, jobbar halv sju till fyra imorgon!
 
Godnatt på er ♥
 
 
bild
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0