29 november 2012

Som vanligt började dagen med ett badmintonpass, matning och fys, var riktigt jobbigt idag. Mådde illa när jag kom till jobbet, min energinivå var på noll, men som alltid älskar man jobbiga pass efteråt. 
 
Har haft ett par tunga timmar på jobbet sen, var mycket att göra och det var strul med bilar och sånt. Men det löste sig och jag hann tillbaka precis innan jag slutade.
 
Ikväll har jag packat väskan för Borlänge imorgon, som jag längtat efter en helg hemma i Borlänge. Var ju faktiskt 5 veckor sedan nu. Fast det blir ett badmintonpass imorgon bitti innan jag sätter mig på tåget.
 
 
snön har anlänt i stockholm också, lite mysigt faktiskt
❄⛄

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0