tillbaka till verkligheten

idag ska jag luncha med mami sedan ska vi åka mot tåget och jag åker till stockholm. älskar verkligen att vara hemma men jag äter alldeles för mycket och tränar för lite, haha. har bara mig själv att skylla men blir alltid så, säkert för att familjen är prio ett när jag kommer hem. därför är det skönt att komma ner och tillbaka till sina rutiner!

jag har varit hemma ganska ofta nu så känns inte lika jobbigt att åka hem, jag vet ju att jag snart får träffa dem igen. så tack för en super mysig helg, familjen ♥ älskar er!


säg vad du vill
Postat av: Ulrika

Älskar dej också! 1000 tack för att du kom hem på kalas!

2012-05-09 @ 21:52:59

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0