borlänge helgen

jag uppdaterar alltid dåligt under helgerna i borlänge!

på fredagen jobbade jag mellan 11-20 sedan blev det bio med några tjejer, the lucky one. super mysig film, vill se igen. sedan följde med när nathis och sanna skulle ta ett glas på s1.

lördagen var jag barnvakt åt elsa på förmiddagen. vi cyklade till stan i regnet och var på systemet. sedan hem och leka. sedan var vi ute och åt allihopa, sanna elsa pappa och jag. sedan var det fest på g hos sanna! så där spenderades kvällen! spårad och rolig kväll!

idag väckte elsa mig halv sju, men pappa vaknade vid 8 och jag fick sova någon timme till. sedan har vi bara segat hela dagen! inte många knop men skönt det!

nu är det bbfinal! heja annica men hon är ute så heja hanna!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0