Spanien !!!!

bästa spanien tog hem det! och kung torres fick äntligen komma in! välförtjänt vinst!



i fredags fixade jag en fredagsbiljett så blev en två-dagars. annars har det varit ett toppen p&l och bäst var skrillex hela klart! tycker även rihanna var grym även om hon var sen och började dåligt! hon räddade upp det jävligt bra! jag avslutade ett spårat p&l med en hamburgare i ansiktet av syrran, ibland älskar jag hon mer än annat...

resten av tiden har jag varit på barnens p&l med elsa och sanna. sedan försökt umgås med familjen så mycket som det gått, fast jag varit en trött amanda. nu är det dags att ladda om för en ny vecka med jobb! tack alla för en toppen helg! (kan nu säga som de flesta, jag lever för helgen)

endast 21 dagar till semester också! ♥

 


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0