helgen vecka tjugoåtta

hoppas ni haft en bra helg! själv hade jag planerarna på en lugn helg hemma med familjen. men planerna ändrades snabbt när jag fick reda på att min fina vän amanda var hemma, hon har ju befunnit sig i rhodos några månader.

på fredagen blev det först middag med familjen andrén innan jag åkte till nathalie och marcus. lite förkrök innan jag och amanda drog vidare till klin!

lördagen åkte jag till mamma och håkan och myste en stund på dagen sedan hem och utgång på det. söndagen var jag bara hemma och var med familjen andrén! på söndag kväll begav jag mig hemåt, nu är det bara 4 arbetsdagar kvar innan det är semester!

pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0