öregrund!

hade en jätte trevlig lördag i öregrund! firade ju pelle som fyllde hela 30! ett stort grattis!




inte alltför många bilder tagna. idag steg jag och mamma upp tidigt och åkte till täby. jag körde hela vägen, fick stanna och visa körkort och blåsa! första gången, nervöst!

väl i täby besökte jag och mamma centrum. käkade mat och kollade lite. sedan var de dags att gå hem och byta om för att åka till hallen. jag skulle spela elitseriematch. vi mötte umeå och vann med 6-1 och jag vann min match! ÄNTLIGEN! det ger tydligen tur att mamma kollar, spelade jätte bra sist hon kollade med, lite skillnad sedan jag var liten då jag inte kunde spela i hennes närhet.

nu är jag hemma själv igen och saknar redan mamma här! men det är väl dags att förbereda för imorgon, ska upp 05 för att jobba... men det är bra.

tack för helgen mina nära och kära! helgen har varit perfekt! tack för ni är så fina! ♥


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0