man slutar aldrig förvånas

usch vad dåligt jag mådde när jag såg denna video. jag fattar mig verkligen inte på hur flera människor kan slå en människa? jag mår illa nu. NI som håller på med sånt, ni äcklar mig något så fruktansvärt.

hur kan man vilja göra det mot en annan människa? vad har han gjort för fel för att förtjäna det? att sedan filma och lägga ut det? VAD FAN ÄR FEL I VISSA MÄNNISKORS HUVUD? kan man inte bara acceptera att vi är som vi är. snälla, jag ber er, sluta att slåss. det gör ingen nytta till.

länk till videon om ni vill se: 

http://www.chicagotribune.com/news/local/breaking/chi-video-teen-beating-clip-found-on-youtube-20120117,0,3758166.premiumvideo


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0