livet blir bättre

sitter och kollar på livet blir bättre. emma igelström handlar det om idag. verkligen intressant att höra andras historier. det måste verkligen vara jobbigt att "blotta" sig så inför världen men verkligen starkt.

det finns alltid någon hemlighet bakom varje person. alltid någonting som ändrade dom som människor. man måste börja tänka på det mer. det finns alltid en orsak varför en människa beter sig på ett speciellt sätt. jag har märkt det och hört det från flera människor på senaste tiden. saker jag aldrig kunde tänka mig om en person men det finns alltid något.

jag har en hemlighet. min familj vet om det, EN närma vän och mitt ex. men ingen mer, men det är ganska sjukt. jag är inte DEN personen längre och väljer därför inte att nämna det.

det jag vill säga är: when you look at a person, any person, remember that everyone has a story. everyone has gone through something that has changed them.




ta hand om er! ♥


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0