21 februari 2012

dagen började med träning med RIG, var riktig seg idag men det gick väl ok ändå. när jag kom hem la jag mig och sov några timmar, var helt slut. vaknade upp tre timmar senare och tog en kaffekopp och satte mig i solen! vårväder!

har ett svårt beslut att fatta. jag vet verkligen inte hur jag ska göra till sommaren. jag har verkligen ingen lust att jobba hela sommaren. iår vill jag göra saker, skapa minnen med mina fina vänner. men man behöver tyvärr alltid pengar... vet inte om jag ska välja borlänge eller stockholm i sommar. HJÄLP!!


säg vad du vill
Postat av: mikkan

Gå efter magkänslan, den har jämt rätt!

2012-02-21 @ 18:30:20

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0