17 februari 2012

jag har inte uppdaterat någonting idag fasten jag varit hemma nästan hela dagen.

min dag började med 90 minuters träning med mixo och mårten. vi avslutade träning med fys på banan. när jag kom hem dog jag soffan av trötthet och träningsvärken från gårdagen. men sedan tog jag tag i sakerna som jag länge skjutit upp (det som är enkelt att göra är ännu enklare att inte göra, tänker ofta på det nu förtiden, ett riktigt bra citat som man bör bära med sig) så det blev bädda rent i sängen, plocka ihop alla kläder på golvet, tvättat och lite sånt. var nog klar med allt närmare 17 därför jag varit frånvarande här!

nu har jag precis ätit fredagsmiddag och ska snart mys ner mig framför tvn och en påse popcorn! ha en bra fredag!


kvällens middag, super gott och super enkelt!


säg vad du vill
Postat av: Anonym

Hej! kolla gärna in min nystatade novell :D du hittar den på: http://marcuswoxter.blogg.se/category/noveller.html



Skulle vara kul om du ville kommentera och säga vad du tycker, skulle betyda jätte mycket för mig kram! :)

2012-02-18 @ 13:07:17

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0