snökaos i stockholm

Vaknade upp imorse till ett snökaos, hela Stockholm är dränkt i snö . I början av dagen gick bussarna i hyffsad tid, tog mig till träningen bara 5 minuter sen. Tränade i drygt 90 minuter innan jag var tvungen att åka hem för att göra mig klar för jobbet, hade tänkt träna längre men vågade inte chansa pga av vädret. Skulle självklart till Lidingö en dag som denna, kommer dit endast 20 minuter sent. Väl på kontoret får vi reda på att vi inte kan åka ut och dela posten, ingenting är plogat så bilarna kör fast, så istället var vi på kontoret och förberede morgondagen. Efter några timmar när det lugnat sig kunde vi köra ut post till några lägenheter, men mer än så blev det inte idag. När jag skulle ta mig hem är ALLA bussar inställda, måste alltså promenera från jobbet till ropsten och ta tunnelbanan därifrån, det tog mig en timme att bara promenera. Sedan tunnelbanan och roslagsbanan på det, så tog dubbelt så lång tid idag men jag kom hem tilslut.
 
Nu är jag helt slut. Skulle egentligen tvättat efter jobbet men nu blev jag sen och var trött så skippade det. Imorgon väntas ännu en dag på jobbet, men som tur är jobbar jag i Täby. Nu ska jag försöka hoppa i säng. Godnatt på er ♥
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0