Lucia

När jag vaknade imorse slog på tvn för att kolla lucian och julkalendern. Så mysigt, jag har verkligen julkänsla i år.

Sedan har jag spenderat några timmar på jobbet där det bjöds på lussebullar och pepparkakor, i övrigt har det varit en dålig dag men det är väl så ibland. Efter jobbet gick jag till centrum för att möta upp Jenny en sväng och sedan besöka optikern för att testa mina provlinser.

Ikväll har jag varit iväg på träning, packat allt för Halmstad, städat och laddat filmer. Nu är klockan alldeles för mycket men jag har i alla fall sovmorgon till halv 9 imorgon 👍 Godnatt


säg vad du vill
Postat av: Janina & Emelie

Hej, fin blogg! :)
Skulle du kunna göra oss en tjänst? Gå in och kommentera vad vi kan göra för utmaningar? :)

http://kusiner.blogg.se/2012/december/videoblogg-2.html#comment

kram

2012-12-15 @ 19:21:02
URL: http://kusiner.blogg.se

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0