halmstad

I fredags förmiddag åkte jag till hallen för att träna en sväng med Kicki innan vi åkte till Halmstad. Har varit nere där hela helgen och spelat en SGP tävling. I helgen fungerade inte singelspelet alls, kände mig seg och trött i kroppen, kom inte alls igång fast jag värme upp bra. Har varit riktigt besviken eftersom det har gått så bra på senaste tiden men det är bara att bryta ihop och komma igen. Vi spelade en bra dubbel, syster och jag, så får vara glad för det.
 
 
Vi kom hem vid 18-tiden idag vilket vad jätteskönt, har haft en söndagskväll framför tvn. Nu ska jag plocka ur väskan och sedan sova, börjar jobba 8 imorgon bitti ♥
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0