täby open

i helgen har det spelats badminton, täby open. lördagen spelade jag - först två vunna matcher i singel, sedan förlorade jag kvartfinalen mot snjoloug i en jämn tresetare. jag är super nöjd med mitt spel, men en semifinal hade inte suttit fel! dubbel vann vi en och sedan förlorade vi kvarten även där, men vi får vara nöjda med att samarbetet mellan oss systrar funkade!

eftersom vi var ute ur tävlingen på lördagen blev det en tegel kväll. spårat och roligt som vanligt, men med lite ångest idag! dagen började tidigt eftersom vid 09 skulle vi vara domare vid semifinalerna och finalerna. en lagom sliten amanda befann sig i alla fall där och gjorde sitt jobb!

nu ska jag mysa ner mig i sängen och sätta på filmen the forger, någon som sett? hört den ska vara bra men vi får väl se!


domarna och linjedomarna


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0