29 augusti 2012

dagen på jobbet gick bra, allt rullade på hela dagen! inte ofta det gör det när man är på ett helt nytt distrikt!
 
kollade på sista avsnittet av PLL innan uppehållet för sommaren. (SPOILER VARNING) aldrig hade jag tänkt tanken att toby var en del i the A-team, men alltid den men inte tror. nu gissar jag helt klart att spencer har något med detta att göra! spännande serie men det är verkligen dags att vi får veta vem A är?!
 
har varit iväg på träning ikväll också. ryggen mår förtillfället prima ballerina vilket jag är glad över. spelet är ju inget att hurra över. jag har alltid haft svårt att prestera på träning så det är väl inget utöver det vanliga. i fotbollen var det ännu mer tydligt och tränare har alltid sagt att jag måste förbättra mig på träningen med eftersom där sker uttagningar och så vidare. men hur ändrar man på det? svårt att tagga till som på match på träningen!
 
har fått lite nya babolat saker - kläder, väskor och skor!
 
nu efterlyst och sedan breaking news!
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0