Hejdå finland!

och hej sverige!

kom hem imorse med båten. vi körde båten igår med buffe och festande! hade riktigt skoj! träffade på riktigt trevliga människor (och mindre trevliga). tror vi kom i säng strax efter halv fem men jag var riktigt pigg när vi gick upp någon timme senare, men när jag kom hem och hade sovit några timmar trodde jag att jag skulle dö. jag lyckades också klämmde fingret ganska rejält så har svårt att använda det. men sammanlagt var det en bra kväll!

har inte mycket mer att berätta men vill säga tack till mixos familj för vi fick låna huset och tack till två av mina finaste vänner för denna resa! ♥

säg vad du vill
Postat av: Karolina

<3 <3

2012-04-03 @ 15:24:22

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0