En helg i borlänge!

Efter jobbet på fredagen tog jag tåget mot borlänge. Väl hemma var det snabba ryck till vallen för Brage-Hammarby! Ingen vidare match och otrevliga hammarbyfans. Vi tog oss istället till en sportbar och tog några drinkar och hade trevligt.

Lördagen var det lek i trädgården med hundarna, städ i stugan på gården och sen kom amanda förbi med Alma så hon och udda kunde leka. Grillmiddag på kvällen sen tog jag cykeln till amanda och snacka skit!

Idag har jag varit uppe hos mamma och håkan. Älskar att vara där uppe i skogen och bara andas lite, totalt lugnt och fridfullt. Nu är jag hemma och umgås lite med resten av familjen innan det är dags att åka mot Stockholm igen.

Kraaaam!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0