stockholm vs borlänge

ni ska veta att det bästa jag gjort är att flytta till stockholm. det bästa beslutet jag någonsin tagit. MEN det finns alltid ett men... det är jobbigt att alltid behöva vara långt ifrån sin familj. hur gammal man än blir behöver man sin familj ibland eller så behöver de en.

jag känner att jag är där nu. jag skulle mer än allt vilja vara hemma nu och krama min syster. min älskade syster. du som är min andra hälft. jag är inte där när du behöver mig och det gör fruktansvärt ont i mig att vara så långt ifrån dig. jag längtar tills lördag - tills jag kan ge dig en kram! en kram som säger att allt kommer bli bra!


säg vad du vill
Postat av: Sanna

underbara fina bästa du <3 jag känner att du finns med mig, det som är det bästa med oss, det spelar ingen roll hur långt ifrån varandra vi är jag känner din närhet iaf <3 du förstår mig så bra, så längtar tills jag får ge dig en kram på lördag! jag älskar dig min fina syster <3

2011-09-15 @ 23:36:07
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0