min födelsedag!

tänkte berätta om gårdagen nu när jag är ensam igen!

igår började dagen med träning, individuell träning med mårten. sen åkte jag hem och då kom mamma precis! sen umgicks jag och mamma hela dagen, shoppade, åt tårta, käkade lunch och såklart SYSTEMBOLAGET! hade en super dag med super bra presenter! fick ett objektiv till systemkameran, drink glas, bacardii och bakformer!

efter det var det dags att åka mot hallen för elitseriematch mot kista. jag skulle spela dubbel och mixed. jag var nervös över mixeden eftersom jag inte spelar det i vanliga fall. vi börjar spela dubbel och det slutar med utklassning för våran del, ingenting stämde. laddade om för mixed och vi spelade en tresetare och var riktigt jämna! hur nöjd som helst! om jag inte hade haft katastrof servar hade vi nog tagit dem!

efter åkte jag och mamma och köpte pizza och åkt hem och skålade med champange! sen tog vi någon öl och bara njöt av en underbar födelsedag!

nu är den slut och idag vaknade jag och mamma upp ganska sent. så idag har vi bara hunnit varit till centrum och lunchat. nu sitter jag här själv igen, men ska snart iväg igen... för idag åker jag mot trollhättan med division 1 och är domare!

jag är hemma på lördag kväll/natt! pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0