1 september 2011

varit och tränat nu, gick helt okej förutom att jag har jätte ont i rumpan (ena skinkan)... trodde jag sträckt mig men vet inte alls nu, mysko! hoppas det försvinner snart!

och angående cypern så ska vi nog åka dit på en badminton tävling i oktober! hoppas det blir av!

sen tänkte jag att alla som läser min blogg måste kommentera vad jag kan göra till förrätt på lördagens "halv åtta hos mig" som jag ska fixa? hihi! behöver massa förslag!

pusss

säg vad du vill
Postat av: Sanna

toast skagen (rostat bröd med skagenröra alternativt avokodo fyllt med det)



sånna där bröd i ugn med ost ovanpå och bacon kanske!?



sen tog mina förslag slut för tillfället :P

2011-09-01 @ 21:09:29
URL: http://sanniezannie.blogg.se/
Postat av: mixo

mahahaha, jag har ju lagt ribban ganska högt så bring it ;)

och sen snackade vi om att det kanske får bli av först på söndag då Karolina kom på att hon lovat vara med på en kräftskiva med familjen, men Tegel blir fortfarande av :) Men hon skulle ringa dig! <3

2011-09-01 @ 21:53:31
Postat av: Karolina

Du fuskar!!! inte ok att fråga om hjälp ;) vi ses imorgon!! <3

2011-09-02 @ 17:39:44

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0