godmorgon!

har varit iväg och gymmat med mixo imorse! fast imorse när jag snabbt skulle leta på en overall insåg jag att mina overallsbyxor från i helgen inte är med mig hem! hoppas innerligt att någon i klubben fått med sig dem, jag måste ha dem, annars måste jag köpa nya. blev en sådär morgon när jag insett det, kan inte riktigt släppa saker fast jag vet att jag inte kan göra något åt det just då. hoppas de kommer till rätta!

nu sitter jag är framför datorn och tar igen bloggar, spel osv. från i helgen! man missar en del när man är borta en helg!

och i helgen gick spelet sådär. jag tror jag borde vara nöjd men det är någonting som gör att jag inte kan vara det. det får bli en okej stämpel på helgensspel. hoppas allt har haft en bra helg! pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0