bra helg

blev inte mycket mera uppdatering över helgen! det blev i alla fall en riktigt bra helg! gick till semifinal i dubbel med syster! nöjd!

kom hem sent igår kväll och idag tog jag en lång sovmorgon. ska väl strax göra frukost och få igång denna dag. jag vill jobba, var så himla länge sedan. jag hoppas att jobbet släpper sig och de har mera behov snart.

har kollat utbildningar idag också. det gäller att vara ute i bra tid, haha, sista anmälningsdagen idag. men funderar på en distanskurs i webbdesign. jag gillar sånt plus att den håller på i 2 månader och är i lågt tempo. bra start efter ett långt uppehåll av pluggandet.  

pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0