31 oktober 2011

hoppas ni haft en fin dag!

har haft lite att göra idag och inte mycket tillgång till internet. dagen började med sovmorgon innan jag begav mig till tåget och åkte hem mot stockholm igen. jag kommer nog aldrig bli av med mina fruktansvärda hemlängtan. får panik av att jag vet att kommer ha svårt att ta mig hem den närmaste helgerna, inte fören mitten på december är min badmintonfria helg! min familj är bäst helt enkelt, vill aldrig vara utan dem!

när jag kom hem till täby var det direkt byta om kläderna och åka och jobba! jobbat på posten i några timmar! äntligen börjar de har lite mera behov!

nu ska jag kolla tv och lösa korsord i min nyinköpta allers! tant varning!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0