Hejhej tusen gånger om! Tillbaka i Sverige...

Hejhej tusen gånger om! Tillbaka i Sverige efter en vistelse i Norge som blev ganska oväntad. Blev inte mycket till badminton spelat för min del, stukade foten i första matchen och första poängen. Suger, jag vet. Har haft galet ont men tror det börjar bli bättre nu. Hoppar äntligen runt på ett par kryckor, hoppade runt på ett ben i Oslo. Hade en bra stund ändå, älskar att åka bort och tack till bästa Karolina som stod ut med mig och min onda fot <3 Nu är jag i Borlänge och myser med familjen, blir lugnt för mig som ni kanske förstår! Puss!


säg vad du vill
Postat av: Karolina

Tack själv :) <3 du är bäst!!!

2011-11-19 @ 22:05:21

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0