gladtjej.com

jag vet inte varför jag är så glad just nu. jo jag vet en sak som har stor betydelse just nu. jag kan inte berätta just nu! jag berättar när det är 100% klart! det blir nog på onsdag nästa vecka om inte tidigare! hihi!

det är bara underbart! allt är så bra just nu! det finns nog inget dålig i mitt liv just nu. jo min bästa vän mår inte så vidare och jag lider verkligen med henne. men jag vet att hon är den starkaste människan jag känner och kommer kämpa sig igenom detta. önskar jag kunde göra något men jag vet inte om det är något hon måste ta sig igenom tillsammans med familjen! pussgurka på henne ♥

men annars är allt bara bra. jag tror solen spelar stor roll in på min lycka! det finns ju lite dåligt med det också, för nu kan det nästan bara bli sämre! men vi får inte tänka så! längtar sååå till fredag också, då jag ska hem och fira syster!

säg vad du vill
Postat av: Anonym

jag är så glad för att du är glad!!!!! underbart att höra amanda, du förtjänar bara det bästa! <3 frankuuuyyy

2011-05-26 @ 10:33:40
Postat av: Ulrika

Härligt att du är glad, men du måste väl ändå vara fullblodspessimist?! " Kan bara bli sämre.." Det kan det, men det behöver det inte bli. Det går alltid lite upp och lite ner, men på det hela blir det BRA! <3

2011-05-26 @ 18:50:07

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0