trettionde mars

nu har jag samlat kraft att orka skriva ett inlägg efter jobbet. jag har varit extremt trött den senaste tiden, jag vet inte varför...

dagen började med träning. jag var trött och grinig till en början, men det var en rolig träning så det försvann. sen åkte jag direkt till jobbet och dagen där gick fort. delade ut post till frida fahrman bland annat (kändis nörd som man är).

efter jobbet har jag gjort ingenting eller lagat mat men det ingår liksom, för det måste man. jag måste diska också men det drar jag på. nu ska jag mysa framför tvn - grey's och off the map! åh jag älskar det nya programmet off the map! perfekt lillördag!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0