tredje mars

ja, jag kunde knappt värma upp på träningen fören benhinnor gjorde alltför ont... men jag körde på lugnt. sen var det dags för jobb som sagt. bestämde mig för att inte åka på träningen ikväll då jag tycker det är bäst att vila för att jag ska kunna köra på till 100% nästa vecka! (endast två veckor kvar till sm u22 ju)

istället kör jag på en lugn kväll hemma under täcket!

fick ett sms av min chef idag om jag inte kunde hoppa in och jobba imorgon på ett nytt ställe. kände att jag behövde jobba så fick bli så, även om jag inte är jättepepp på ett nytt ställe där man inte hittar! vi får hoppas att jag hittar dit först...


pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0