tjugofjärde mars

glömt att uppdatera idag och säga vad jag gjort - inget speciellt roligt alls...

imorse tränade jag (som alltid) men jag tog det väldigt lugnt eftersom näsan och halsen inte vill. ja, det blir sämre men jag hoppas efter massa te drickande att det är borta imorgon. håll en tumme.

efter träningen gick jag hem och kollade reprisen av bigbrother. jag måste alltid kolla reprisen på datan eftersom tv11 inte finns på min tv. det suger verkligen men vad ska man göra, jag måste ju bara se det också! haha.

sen gjorde jag våfflor till lunch! mums! jag får inga imorgon på våffeldagen därför...

sen har jag inte gjort något vettigt fram till kvällsträningen. den körde jag på för fullt även vad halsen sa och det gick faktiskt bra! nu ska jag sova och hoppas att jag mår som en prima ballerina imorgon. imorgon har jag planer för hela dagen, berättar mer om det.

pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0