femtonde mars

idag när jag vaknade var jag ybeeeer trött. när jag väl kommer till träningen har jag ont i huvudet också. kändes som jag led igenom hela träningen, haha, det funkade helt enkelt. efter träningen var det dags för jobb... och huvudvärken blev ännu värre med dagen. efter jobbet gick jag förbi frisören och klippte mig, så slitet som det var... det blev 5cm kortare men mycket fräschare!!

nu är jag hemma och huvudvärken är borta. ska nog sätta i blekning i håret nu efter min utväxt är ganska rejäl! tur att jag är blond så den inte syns lika mycket. pussss



jag hade ingen lust att vara seriös, alldeles för trött för det. men såhär kort blev håret!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0