dag 22 - det här upprör mig

ja, vad upprör mig? jag blir upprörd....

...när folk är elaka eller är otrevliga helt i onödan.
...när folk går för sakta framför en när man har bråttom.
...när folk stannar precis när de gått av tåget/bussen istället för att gå åt sidan.
...när gamlingar ser ner på unga
...när hissen aldrig kommer
...när jag inte får som jag vill
...när folk slår andra folk
...när folk mobbar varandra
...när folk är otrogna
...när folk inte respekterar varandra
...när det inte är ordning och reda hemma
 

osvosvosv. ni förstår!

onödiga saker som man blir upprörd över som att hissen inte kommer - nödvändiga saker som när man gör illa en annan människa.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0