Dag 10 - Min favorit årstid

Jag såg att det hade blivit två - vad jag hade på mig idag (En idag och en senare). Kör på något annat idag istället! Eftersom jag inte alls har tid att foto mina kläder idag!

Vi kör på - Min favorit årstid

Åh, ganska tråkigt för det blir enkelt - SOMMAREN - helt klart.

jag älskar allt med sommaren. värmen (även om det gärna fick vara varmare i sverige). sen att kunna bad i sjön. att kunna gå i korta klänningar, shorts, kjol m.m. jag har alltid hatat att ha mycket kläder på mig då jag hatar när det blir knöligt och tjockt. att sitta i park med bästa vännerna och dricka vin. att kunna gå utan strumpbyxor hela natten för att det är alldeles för varmt för något annat. att hyn och kroppen blir snyggare. att åka cab. jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst, men det får räcka! ni fattar nog.









(jag vet att jag ser tjock ut men jag var brun iaf)


säg vad du vill
Postat av: Sanna

du såg inte alls tjock ut, SKÄRPNING

2011-03-05 @ 14:44:51
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0