borlänge över helgen

i fredag kom jag hem till borlänge. mami plockade upp mig på centralen och vi åkte hem till mormor, där fick jag mat och glass!! sen kollade vi på skidskytte och efter det var det dags att skjusa mormor på afterwork. jag och mami åkte då och handlade mat. efter det åkte jag hem till papi och ulrika där jag myste hela kvällen med tacos och let's dance.

i lördag var det jobb som gällde mellan 06-15 som sagt. efter det åkte jag och syster direkt till hallen där det var tävling - mycket folk och alldeles för varmt. men runt 18 var vi hemma igen då vi hade köpt med oss pizza. senare på kvällen blev det också bio med syster, the adjustment bureau! härlig film!

och idag har jag jobbat mellan 11-20. mycket mera än så har jag inte hunnit med.

imorgon åker jag tillbaka till stockholm! pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0