underbara katrineholm

haft det super bra i katrineholm! har varit ett grymt läger med grymma människor! tiden har gått galet fort och man har haft fullt upp HELA tiden!

jag har inte haft tid att prata med någon annan nästan förutom de på lägret, man lever i sin lilla bubbla där, men det var himla skönt och bara tänka på annat. har lärt mig massa och jag gillar att vara tränare för kidsen! kanske något man ska satsa på? haha! nu är jag galet trött efter ett par händelserika dagar!

kan berätta kort vad vi gjorde:

fredag -  4 timmars träning + 10kamp
lördag -  6 timmars träning + brännboll
söndag - 6 timmars träning + bad
måndag - 3 timmars träning + stan + friskis och svettis + rambobanan
tisdag - 6 timmarsträning + avslutning (framträdanden, tal och presenter) + disco
onsdag - tunering + städning

glad att jag åkte och jag lär åka tillbaka nästa år! hoppas alla haft det super de senaste fem dagarna för det har jag! tack alla ♥

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0