studentfirande

igår hade jag fullt upp hela dagen. jag gick upp vid 09 för att börja göra mig i ordning. skulle nämligen på idas utspring, i sundbyberg. tar en timme för mig att bara åka dit. men ida var grymt snygg och gud vad jag älskar studenten! skulle göra mycket för att få min dag tillbaka!

sen åkte jag hem en snabbis och käkade lite innan det var dags att åka mot henne mottagning! men jag var tydligen jätte tidig och fick vänta ett tag innan de kom hem. hann inte vara där jätte länge eftersom jag var tvungen att åka vidare till tessans mottagning, som också hade tagit studenten. och med folket där slutade kvällen på slutskivan på pure. en trevlig kväll men idag mådde man dessvärre inte så bra. men grattis till studententerna!



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0