om helgen

åkte hem på lördag morgon men glömde berätta att jag var på juristernas hus på fredagen tillsammans med kotte och mixo! trevligt, men galet med folk! (man kanske inte ska förväntas annat när man bor här man bor)

på lördagen i borlänge åkte jag hem och myste med familjen en stund. innan jag skulle vidare till falun och ha picknik med sanna och sara! super mysigt! efter massa vin drickande "slutade" kvällen på en klubb i falun. sen drog vi på en "efterfest" och där jag intog lite för mycket alkolhol vilket gjorde att jag vaknade upp och mådde som jag förtjänade! men det var ju en perfekt kväll så vad spelar resten för roll!

på söndagen åkte vi upp och myste hos mamma, med pizza, bad och bbfinal!

idag tog jag och mamma en promenad runt sjön med zigge. eftersom vädret var grymt bra idag blev man svettig och tog en bad i poolen när vi kom hem! sen har jag solat lite också! sen dags att åka mot pappa och umgås med de någon timme innan jag skulle sätta mig på världens varmaste tåg och åka mot stockholm.

nu är jag hemma och imorgon väntar träning (TACK) och grönan med karolina och mixo! pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0