lust att ändra

på saker och ting ibland. nu ändrar jag header igen. jag tröttnar så lätt. ikväll är jag ensam framför morden i midsomer!

jag blir deppig när jag ser sånna där filmer som never say never. men samtidigt blir jag lycklig och väldigt rörd när jag ser hur människor kan påverkas av en annans människas talang. men samtidigt ledsen så att jag vill lägga mig under täcket och gråta - för jag vill också!

ska hoppa i sängen nu och vakna upp till en bra dag imorgon, på schemat imorgon står det löpning och gym. sen måste jag väl hinna tvätta och packa förstås! jag hatar att packa!

idag har jag i alla fall tränat ett badmintonpass och sedan drog jag hem en snabbis för att byta kläder och sedan möta upp mixo i centrum och shoppa lite. fick med mig ett träningslinne hem, det ska jag försöka använda flitigt även om jag har fobi för det. sen tog vi också och köpte med oss god lunch hem, subway! väl hemma har jag bara packat, kikat paradise hotel danmark och never say never som ni vet.

nu lockar sängen. godnatt mina kära ♥

säg vad du vill
Postat av: Anonym

as fin header!!! / FRANCKKUUY

2011-06-16 @ 11:39:32

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0