borlänge för sommaren

imorse hämtade pappa upp mig i stockholm med all min packning som skulle med! det är svårt att försöka packa ner så lite som möjligt! vi kom till borlänge runt 14 och då kom även sanna förbi en stund innan hon skulle iväg till uppsala och fira midsommar.

senare på kvällen tog jag också en springtur runt älven. stötte på grymt äckliga fåglar som sprang emot mig och fräste, fick springa en omväg upp i bostadsområdet för jag inte kom förbi. läskiga!

imorgon är det midsommar. min midsommar kommer att spenderas med min familj, #familytime! behöver det! måste andas och ta det lugnt! ska ju ladda upp inför peace and love veckan som ska SPÅRA med bästa!

nästan vecka på måndag börjar mitt sommarschema på ica. dags att slita där i åtta veckor! v.26-33


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0