jag har helt enkelt inte...

... haft tid.

när jag kom från stockholm på söndagen (en vecka sedan) myste jag med familjen eftersom de skulle åka på semester en vecka neråt i sverige. jag har därför i veckan tilllsammans med storasyrran tagit hand om huset och lovika här hemma och sen har jag jobbat på det. eftersom jag har jobbat alla dagar utom i torsdag har det inte funnit mycket tid över.

men nu har jag jobbat klart för denna vecka. det väntas nu två dagar ledigt innan det blir jobb igen. ikväll är jag själv med lovika och det blir en slapp kväll framför tvn, men imorgon kommer äntligen familjen andrén hem igen. ska försöka röja upp lite här hemma och åka iväg och handla (om jag orkar)!

tänkte bara skriva snabbt eftersom det var länge sedan. pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0