i kroppen min

jag hatar mig själv för att jag ibland är negativ och klagar över mitt eget liv. att jag inte fick det, att jag inte kommer in på min utbildning, att jag inte har alla pengar i världen, att jag inte inspirerar människor genom det jag gör... 

att jag inte istället gläder mig åt att jag mår bra, jättebra faktiskt. att jag har jobb (TRE) som gör att jag får in pengar, att jag är duktig på det jag gör, att jag kan leva en av mina drömmar att spela badminton på "heltid", att jag har en underbar familj och fullt av vänner som förgyller mitt liv. jag är glad men inte tillräckligt eftersom jag hela tiden längtar efter det andra jag skrev ovanför. jag klarar mig utmärkt och jag har ett grymt liv.

man blir att tänka till en extra gång när man läser en blogg som denna - ikroppenmin.blogspot.com - en 27 årig kille som lever med magsäckscancer!


världen är orättvis. det är den faktiskt.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0