tjugosjunde januari

nu är jag hemma från dagens jobb, har hunnit fått i mig mat också. nu ska jag snart sticka iväg på träning!

kommer hem sent ikväll och då ska jag packa. ska ju nämligen åka hem till kära borlänge imorgon! det blir en helg med party, jobb, mys med familjen och sen förstås ska vi fira födelsedagsbarnet som fyller HELA 3 år!


men först imorgon ska jag träna och sedan åker jag direkt från träningen till tåget. väl i borlänge möter mamma upp mig och vi ska åka och göra några ärenden. vi ska nog bland annat kolla på en mobil, jag vill ha en ny + att jag vill byta till abonnemang så jag bara har ett nummer eller en mobil. det skulle vara så mycket skönare då några av mina närmaste också gjort precis samma och jag tjänar absolut ingenting på att ha comviq längre. (för er som inte visste har jag två mobiler/två olika operatörer, ett halebop och ett comviq)

pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0